“Genç Timaş etiketli bir gençlik kitabı” diye sakın küçümsemeyin ve hangi yaşta olursanız olun mutlaka okuyun.Özellikle son sayfalarında yazılan bazı şeyler;kendi hayatımı kaybettiğim sevdiklerimi ve dostluğun,umudun gerekliliğini en ihtiyacım olduğunda anımsattı bana.