Kitap bir korku romanından çok efsanelere ve halk hikayelerine dayanan fantastik bir eser.Bu nedenle eser bana göre bu bağlamda değerlendirilmeli.Zaman zaman tempo kaybı yaşasa da genel olarak fena değil diyebilirim.Yazarın adeta bütün halk efsanelerini bir anda boca edeyim tavrı da ortalığı biraz karıştırmış.Hem kurtadam hem vampir hem karakancalos hem de padişahlar vb derken biraz fazla olmuş.