Duru

Duru
@ekinduru
Sevmekten vazgeçtiğimiz insanların duygularında her zaman bize gülünç gelen bir şeyler vardır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Büyük şairler , özellikle de çok büyük şairler dünyanın en şiirsellikten uzak yaratıklarıdır . Kötü şairler ise büyüleyicidir.Kafiyeleri bozuldukça kendileri güzelleşirler. İkinci sınıf bir sone kitabı yayımlamak bile insana karşı konulmaz bir cazibe katar. Yazmayı beceremediği için şiiri yaşamaktadır. İyi şairlerse gerçek hayatta yaşamaya cesaret edemedikleri şeyleri şiire dökerler.
İnsanlar en çok kendilerine lazım olan şeyleri başkalarına vermeye pek meraklıdır.
İyi eğitim görmüş insanın zihniyse korkunçtur; her şeyin ederinin üzerinde satıldığı canavarlarla dolu, tozlu bir çıfıt çarşısı gibidir.
Gülmek bir dostluğu başlatmak için hiç fena bir yol değildir ama bir dostluğu sona erdirmenin de kesinlikle en iyi yoludur.