Attım kendimi dışarı,
Rüzgar esti yüreğime doğru,
Savrulan saçlarım mıydı yoksa kalbim mi bilemiyorum.
Ne kadar zaman geçti üzerinden?
Neden gelmiştim buraya hatırlamıyorum.
Yoksa bu kader mi?
Yani unutmak...
Bir ömür böyle mi geçecek?
Peki ya ben?
Ben ne olacağım?
Sahi ben neden buradayım?
İnandığım şeyler uğruna,
Kendimi teslim ederken buldum.
Yollar illa cam parçalarıyla dolu mu olmak zorundaydı?
Ben neyden yapıldım?
Bir çamurla kaplı bedenimde,
Aşk mı filizlenmeliydi illa?
Ama hatırlıyorum,
O ağaç büyümüştü.
Ona dokundum.
Onu büyüten bendim.
Benim sevgim büyüttü onu,
Benim sevgim büyüttü beni.
Ve benim sevgim baştan yarattı beni.
Benim bahçemde olan şey buydu işte
Sevgi insanı asla küçültmezdi
Sevenlere ne mutlu.