Ayşe

Ayşe
@ela42
Griden halliceyiz fakat siyahtan karanlık.
Hissin kadar hissen vardır gönüllerde . . . 🌹
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gidişata bakıp üzülme, sabırlı ol.   Sabır acıdır, fakat meyvesi tatlıdır.            Şeyh Sadi Şirazi
Hali vakti yerinde bir yalnızlık benimkisi… Keder elden, yaş gözden geçinip gidiyoruz işte.
Kimsenin hayatında hiç kimsenin yeri garanti değildir. Gün gelir rüzgar tersine eser… Allah için Sevilmenin değerini bilmeyeni, Yalnızlık terbiye eder…
Her gidiş erkendir. Ve her veda zamansızdır. Olur olmaz yerde akar gözyaşları. Beklemediğin anda dolar içine hüzün. Çalışmadığın yerden çıkar hep anlamsız sorular. Acının planı yoktur. Kederin programı. Ve sen ne zaman mutluluk güneşiyle aydınlandım sanarsan, o anda beliriverir hüzün bulutları.