Ayşe

Ayşe
@ela42
Griden halliceyiz fakat siyahtan karanlık.
Beğenmen umrumda değil. Lütfen yorum yap. Fikrini okumak istiyorum.
Ne okuduğunuzu sorgulamıyorum. Bana neden kitap okuduğunuzu anlatın. Niye okuyorsunuz? Gelişmek mi istiyorsunuz? Şaşalı cümleler kurmayı mı istiyorsunuz? Ruhunuzu kemiren sancılardan mı kurtulmak istiyorsunuz? Tarih sahnesinde gezintiye çıkmak mı istiyorsunuz? Yaradılışı mı sorguluyorsunuz? Gerçekten niye okuyorsunuz? Derdiniz nedir? Siz bunu kurcalarken ben de kendime bir bakış açısı kazandırmak istiyorum.
Ayşe isimli okura yanıt verildi
Ayşe
Rica ederim ben tesekkur ederim .🙏
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Beğenmen umrumda değil. Lütfen yorum yap. Fikrini okumak istiyorum.
Ne okuduğunuzu sorgulamıyorum. Bana neden kitap okuduğunuzu anlatın. Niye okuyorsunuz? Gelişmek mi istiyorsunuz? Şaşalı cümleler kurmayı mı istiyorsunuz? Ruhunuzu kemiren sancılardan mı kurtulmak istiyorsunuz? Tarih sahnesinde gezintiye çıkmak mı istiyorsunuz? Yaradılışı mı sorguluyorsunuz? Gerçekten niye okuyorsunuz? Derdiniz nedir? Siz bunu kurcalarken ben de kendime bir bakış açısı kazandırmak istiyorum.
Ayşe
Donanımlı bilgiye sahip.olmak geliştirmek . Farklı bakiş açıları kazanmak Diğer kültürler hakkinda bilgi edinmek yaşanmış olaylari ya da yaşanmasi hayal edilen olayları okuyup insanlarin bakış acılarını düşünce fikirlerini öğrenmek istiyorum ve okumayi seviyorum okumak için sebep çok yeterki insanin icinde okumaya hevesi olsun .
Bana verdiği öğüt de buydu zaten: Üzülmemi söylüyor, üzüntü duygusunu yasaklıyor, üzüntü çürütür insanı diye uyarıyor, ama kızmak iyi gelir, ferahlarsın diyordu: “Sakın ola hiçbir şey için üzülme ama bol bol kız, öfkelen, dövüş, savaş, küfret ama üzülme. İnsanı üzüntü çürütür.”
Ayşe
Çok doğru bir alıntı
' Bi kişi nasıl kandırılır izleyin 😂 +ALO 😂😂 -EFENDİM +ALO -EFENDİM... Devamını Göster
Ayşe isimli okura yanıt verildi
Ayşe
çok iyiydi 😂