Ayşe

Ayşe
@ela42
Griden halliceyiz fakat siyahtan karanlık.
Vel hasıl ; Tok olan cümle cihanı tok sanır !! Aç olan alemde ekmek yok sanır …..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben kendime söz geçiririm de, içimdeki çocuk çok yaramaz yarım kalmış hayallerimin zillerine basıp basıp kaçıyor…
Aşığın mevsimi yoktur. Maşukun emrine tabidir. Ateşte donar, Buzda yanar.
Cilve yapar sevgili gönül kaynatmak için . . .
İmtihân dediğin ateştir âzizim! Yanmadan kurtulursan, İbrâhim'densin …