ELA

ELA
@elabuse
Kendi çapımda yazdıklarımda buluşmak üzere
Çok düşünmek güzel yada ne bileyim iyi bişeymi sizce ? #buseaydın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kader gayrete aşık (gayret olmadan hiç bişey elde edilmez)
Esaret Cesareti Yok Eder.
Allah'tan korkmayandan herşeyi bekleyin.Çok net ve doğru bir söz
Ne Ay'ı ne Güneş'i ben gökyüzünü seviyorum.Ay'da Güneş'de sonuçta onun içinde...