Şu ana kadar çok fazla kitap okumadım. Ama biliyorum ki okuduğum ve okuyacağım kitapların en iyisi, bana hissettirdiklerini asla unutmayacağım bir kitap oldu.
Martin çok çabaladı daha iyi bir hayat için, sevdiğine layık biri olabilmek için çok fazla çabaladı. Ama insanlar ondan sadece düzenli iş bulup elindekiyle yetinmesini istedi.
Ne sevdiği onu anladı ne de ailesi. Dönüm noktası sevgili Ruth'un onu yüzüstü bırakması oldu. Burada ben bile yüzüstü bırakılmış hissettim. Oysa Martin her şeyi onun için yapmıştı.
Benim diksiyonsuz kekim Martin her zaman aklımda olacaksın.