1 yıl olmuş buraya uğrayamayalı :,) ben bu bir yılda bir çok kitap okudum fakat hiçbirinin beğendiğim yerlerini not edemedim buraya hayatımı değiştiren,beni çok etkileyen cümleler var aynı zamanda bende unutkanlıkta var bu güzel cümleleri unutmamak ve yıllar geçsede dönüp okumak istiyorum.O yüzden kaldığım yerden geldim :)