Update-2
Merhabalar ikinci updatemle karşınızdayım .
Öncelikle tatilde olmamdan dolayı kitap okuyamıyorum. Ve pek de aktif değilim kusura bakmayın.
Eğer okuyabilirsem stefan Zweig kitaplarından okuyacağım.
Kitapla kalın hoşçakalın
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Update-1
Merhabalar yeni başlatılan " update " uygulamasına ben de katılma kararı aldım . Hem kendime hatırlatmalarda bulunmuş hem de hesabımda neler yapacağımdan bahsetmiş olurum diye düşünüyorum. Eğer bi getirisi olmazsa yapmayı bırakırım .
Ben , Kirke kitabını az önce bitirdim incelemesini birazdan yazacağım . Kısa klasik kitaplardan okumayı düşünüyorum. Seçeneklerim arasında Halil Cibran ve Stefan Zweig var .
Son zamanlarda hiç alıntı paylaşmak istemiyorum fakat daha önce okuduğum kitaplarla ilgili incelemeler paylaşacağım.
Günün alıntısı : Güzel kuşlar güzel kuşlarla uçar .
Canım arkadaşım