Elifce

Elifce
@elfalc61
Tekrarı yok, yaşayabildiğini yaşa..
Beden yorgunluğu da neydi kalp yorgunluğunun yanında...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü herkes bir gün gider...
Kendimi bir daha asla yapmicam dediğim şeyi yaparken buluyorum.
Ve sonra bir ölüm haberi geldi. Dedim ki işte dünya bu kadar.