Elifce

Elifce
@elfalc61
Tekrarı yok, yaşayabildiğini yaşa..
Nedendir bilinmez kimse içindeki kötülüğü kabullenmiyor. Herkes çok iyi, herkes çok dürüst ve kimse yaptığını kötü niyetle yapmıyor. Peki bunca kötülüğü kim yapıyor ?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yaşamadığın, bilmediğin bir acı üzerine konuşmak,fikir yürütmek kolaydır.Marifetse yaşadığın acıyı boğazın düğümlenmeden anlatabilmektir.
Acılar vardı.Tarifsiz,anlamsız... Her gülüşümde içime gömdüğüm...
Şu sıralar kaybolan gülüşlerimi aramakla meşgulüm.
Yaşadığım bütün olumsuzluklara rağmen bir gün mutlaka çiçek açacağıma inanıyorum.🌼