“ bir başkasını memnun ve mutlu ederek zevk aramaya, şaşılacak bir manasızlık gözüyle mi bakarsınız? Halbuki bu durum insanlar için genel bir şeydir. Bu da insan yaratılışının büyük bir gerekliliğidir ki tesiri her şeyden kıymetli olsa da bir çok konuda insan farkına varamaz. Yolda bir adama niçin yakınlık gösterirsiniz? Herkese güler yüz gösterip tatlı söz söylemeyi nezakete uygundur diye neden tercih edersiniz? Bunlar hep başkalarını memnun etmek değil midir? Onların sizden memnun olmaları size de zevk verir de onun için böyle yaparsınız.“