22

22
@elfida22
“Neyi bekliyoruz, Zezé?” “Gökyüzünden güzeller güzeli bir bulutun geçmesini.” “Niçin?” “Küçük kuşumu serbest bırakacağım. Sahiden. Artık ona ihtiyacım yok…”
Sayfa 67·Kitabı okudu
Reklam
Şimdi uyuyalım. Uyuyup her şeyi unutalım.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Yaşamak için fazlasıyla yaşlanmış gibiler, her şeyden bıkmışlar sanki…
Sayfa 48·Kitabı okudu
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
Sayfa 46·Kitabı okudu
“Zezé, sen ağlıyorsun…” “Birazdan geçer.”
Sayfa 45·Kitabı okudu
Reklam