Bu ayı 11 kitabla bitirdim...
1️⃣ Sinan Akyüz-İncir kuşları.
2️⃣Hikmet Anıl Öztekin-Elif gibi sevmek(dem)
3️⃣Hakan Mengüç-Sen yola çık yol sana görünür.
4️⃣John Steinbeck-Fareler ve İnsanlar
5️⃣Hikmet Anıl Öztekin-Eyvallah(1)
6️⃣Hikmet Anıl Öztekin-Eyvallah(2)
7️⃣Franz Kafka-Milena'ya mektuplar
8️⃣Paulo Coelho-Simyacı
9️⃣Dostoyevski-Kumarbaz
1️⃣0️⃣George Orwell-Hayvan çiftliği
1️⃣1️⃣ George Wells-Zaman Makinesi..