Hayatın içindeki çok basit bir olay filozofun gözüne hiç de o kadar basit görünmüyordu. Bazen kendi gözlüklerimi çıkarıp onunkileri takmayı düşündüğüm bile olurdu . Acaba o zaman hayat bana da ona göründüğü kadar acayip görünür müydü ?
Eğer kim olduğun hakkında düşünmezsen bunu senin yerine başkaları yapar! Eğer kim olduğuna dair gerçekten sağlam bir cevabın yoksa, başkalarının eline tutuştuğu cevaplarla yetinirsin!