elif canan

elif canan
@elif_canan_
Acaba çok yanlış yaptığım için mi yalnız kaldım, yoksa yalnız kaldığım için mi yanlış yaptım?”Yanlış olan, başkasını sevmek değildir. Bir başkasını sevmek dünyanın en güzel, en tamamlayıcı hissidir. Yanlış olan, yanlış olanı sevmektir. Sevilenin yanlış olduğunu da, sevmeden kimse bilemeyecektir...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
“Kim bilir...Belki uzak bir günde,büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...”
Dansımız bitti ! Sonsuza dek susturuyorum orkestrayı
İnsan kaybolmayı ister mi? Ben işte istedim bayım. Uzaklara gittim, uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin. Bak uzaklarda aşktan anlar bayım...
tırnağın kırılsa gelirim demiştin ,ğögsümde kırk tane orman yandı .Nerdesin?