Elif

Ne var ki, bir genç kız 'acımaya' başladı mı, onun için tehlike çanları çalıyor demektir... Bu durumdan hemen 'kurtarmak', yola getirmek, yeni bir yaşama, güzel şeyler yapmaya başlatmak istekleri doğmaya başlar içinde...
Reklam
Sonra gene anladım ki, asla gerçekleşmeyecek bir şeydir bu, insanlar değişemeyeceklerdir, kimse de değiştirmeyecektir onları, bunun için çaba harcamaya değmez...
Daha önce de gitmiştim yurtdışına, her gidişimde de çok kötü olmuştum. Aslında bir nedeni yoktu bunun. Güneş batarken gökyüzünde oluşan o kızıllık dokunuyor insana, Napoli Körfezi, deniz... Bunları gördükçe sanki bir hüzün çöküyor üzerine. Bütün bunların en iğrenci de, inanın, insanın gerçekten bir şey için hüzünlenmesi! Hayır, kendi yurdunda daha mutlu oluyor insan. Burada hiç değilse her şey için başkalarını suçlayabiliyorsun, kendini temize çıkarabiliyorsun.