Elif

Ah şu aşağılık insanlar! Nefret eder gibi severler...
Reklam
Sonunda öylesine ileri gideceksin ki, o çizgiyi aşamazsan mutsuz olacaksın, aşarsan belki daha mutsuz olacaksın.
Kişiliksiz olmaktan haz duyuyorlar! Yeter ki kendileri olmasınlar, yeter ki kendilerine benzemesinler... Bunun adına da en ileri gelişmişlik diyorlar. Saçmaladıkları şeyler kendi düşünceleri olsa bari...
Bir yakınının kötü duruma düştüğünü gördüğünde, insanın, bu kötü duruma düşen onun en yakını bile olsa, içten bir üzüntüyle, acıyla kıvransa da, hiçbir insanın kurtulabilmesinin söz konusu olmadığı o tuhaf mutluluk duygusu vardı hepsinin içinde.