Kitaplarda olan bir yazı değil ama sanki beni anlatıyor,
'Annemin mezarının yanına gidip oturdum ve şöyle dedim;
"Ne değerli kızın varmış be anne, harca harca bitiremediler."
Yanağımdan bir şey süzüldü, elimle dokununca su olduğunu gördüm. O gün de anlayamadım şimdide anlayamıyorum o suyun nereden geldiğini, halbuki o gün yağmur bile yağmamıştı...'