elif xanım

elif xanım
@elifcelkk
peykerekî: antîk, derîzî û mîtolojîk im, nêm ji min dihere
İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu dünyada insan insana ancak kötülük edebiliyor.
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!
Bence, gerçekten büyük insanlar, dünyada büyük acılar çekmek zorundadır.
Hayatı küçümsemeyin! Önünüzde daha upuzun bir hayat var.