Bir ikilidir ağlamak ve gülmek . Ağlamak , sanılanın aksine çaresizlik , zayıflık , güçsüzlük demek değidir . Ben ne zaman ağlayan birini görsem , içim gerçekten acısa bile bir miktar da sevinirim . Çünkü üzülmeyi becerebilen bir kişi , sevmeyi de bir o kadar bilir . Ağlayabilen bir insan , gülmenin kıymetini de bişiyr demektir .