everything has changed.
Sic semper tyrannis
r/ İspanyol Meyhanesinde Seni Aradım..
Then love shook my heart like the wind that falls on oaks in the mountains. Sappho
my tears ricochet
"Milyonlarca insan boğucu bir yoksulluğun içinde doğuyor, yaşıyor ve ölüyor. Böyle mi olmalı? Milyonlarca doğuştan akıllı insan aptal sürüler halinde kalıyorlar. Genç kardeşlerimizin milyonlarcası manen kaba, zalim, iflah olmaz derecede şehvetperest. Bu da mı böyle olmalı? Bütün bu iğrenç 'böyle mi olmalı'larınızdan utanmıyor musunuz? Toplumun utanç verici aptallığı ve kayıtsızlığı da mı 'böyle olmalı'?"
Bununla alakalı Tolstoy şöyle der:
"Hayatlarımızdaki dayanılmaz düzensizliğin başlıca nedenlerinden biri, herkesin hayatını düzene koymak yerine hayatının düzene koyulmasını istemesidir."