mutluluğumdan yahut mutsuzluğumdan yana bir şikayetim yok. mutlu olduğum zamanlar daha dışadönük oluyor, insanlarla çok şey paylaşabiliyorum. hüzünlü olduğum zamanlarda içimin titreyişine kulak kesiliyor ve şiir yazabiliyorum. her iki durumun da ilahi bir bağış olduğuna inanıyorum.