Elif Sude Öztürk

Elif Sude Öztürk
@elifsude1_
Puan vermedi·629 syf.··
2024 22. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 05 Haziran 2024 00:00
·
SPOILER İÇERİR! Kitap genel olarak güzeldi .Kitap asıl olaylara başlamak için bir başlangıç kitabı gibiydi bence ,bol bol betimlemeler bulunuyor idi. Şimdi Kitap da ki olaylara gelirsek ben hala dorianın fazla arka plana atıldığını düşünüyorum tam olarak bir kral formunda değil bana göre henüz .Sonunda kitaba erkek karakterimiz olan rowan geldi bence celaena ile iyiler(Özellikle celaenanın rowan için şehri ateşe verdigi an cok guzeldi)ama bu kitapta rowanın celaenaya kan yemini etmesi benim çok hoşuma gitmedi rowanı güçsüz göstermiş gibi geliyor belki ileri ki kitaplarda değişir. Kral gitgide daha korkutucu bir hal alıyor. Manon bu kitap da kötü karakter olarak geliyor ama ben onun ileri ki kitaplarda iyi birine dönüşebileceğine inanıyorum .Genel olarak olaylara giriş kitabı olarak iyi bir kitaptı.
Ateşin VarisiSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20202,811 okunma