İstesem tek bir lafımla yerle bir edebileceğim insanın gözünün içine baka baka sustum. Bu bir yenilgi değil, kabulleniş.O saatten sonra da hiç konuşmadım zaten.
Belki İsviçreli bilim adamları açıklamadı ama ben biliyordum Müslüm şarkılarının insana çok iyi geldiğini. Sensiz olmaz ,dedi,onsuzken nasıl hala yaşadığıma anlam veremedim. Ön yargılarını yıkıp Müslüm dinleyeceksin arkadaş, dedim o an içimden. Herkes tutulur çünkü sevdaya. Seveceksin arkadaş. Sonra sevdiğinin hasretiyle yanarken şarkılara sarılacaksın. Baktın olmuyor, içeceksin arkadaş. Kadan güzel olacak aynı sevdiğin gibi ,kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde, diyeceksin. Kısacası , dinleyeceksin arkadaş..