Ah! Bir de insanlardan daha çok severim kedileri. Onların tatlı imparatorluklarında yaşadıktan sonra, insanların 'devlet' anlayışını kim sevebilirdi sahi?
Hani özgünlük diye bir şey vardır ya:
En çok sana yakışıyor.
Kendini sevdirecek kadar çok yakışıyor.
Güzellik herkeste var ama sendeki farklı
Sendeki sana yakışıyor
Öyle ya en çok sana yakışıyor.
Gözyaşı herkesin aynı, aynı ama
Seninki farklı, sen farklısın.
Öyle ya kendini sevdirecek kadar farklısın.
Değiştim ben, geçmişe oranla geliştim
Yine de yargılanıyorum, dünümden dolayı yargılanıyorum!
Bugüne bakamıyor insanlar, nedense hep hatayı arıyorlar
Oysa hatamı düzeltmek için bugün vardım, anlamıyorlar.