Ben ne kadar iyilikle yaklaşırsam yaklaşayım, karşıma kötülükle çıkmaktan hiç usanmamışlardı. Susmak, boyun eğmemek beni kötü mü yapardı? Başkalarının kötülüğüyle kirletir miydi beni?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir insana, doğru insan olmasa bile güvenmek istemek suç muydu? Sadece aşk değil; gerçek arkadaşlık da bütün kalbini açarak ve içtenlikle yaklaşmak değil miydi? Kahretsin, bu benim en büyük zaaflarımdan biriydi işte. Umutsuzca, düşmanı değil arkadaşı, savaşı değil barışı arzulamak.