Gamze

Gamze
@elixirss
...eğer kendini affettirmek istiyorsan, pişmanlığına kendin inan.
Sayfa 151·Kitabı okudu
Reklam
Ben ondan nefret ederek rahat etmiştim. Tek seçeneğim buydu.
Sayfa 140·Kitabı okudu
Ben bir şeylerin bana sunulmasına o kadar alışkındım ki onları kazanmak için mücadele etmenin insanın ruhu için ne kadar önemli olduğunu bilmiyordum.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Bence insanlara, onların bunu hak etmesini beklemeden inanmanız gerekiyor. Öbür türlüsü inanmak olmaz,değil mi?
Sayfa 84·Kitabı okudu
Her zaman söylemişimdir, erkek,kadın,beyaz,siyah, gey, hetero ya da arada bir şey olman umurumda bile değil -iyi çalıyorsan iyi çalıyorsundur. Müzik o anlamda muazzam bir eşitleyici.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam