Billur yanağına düşen kızıl saç parçasını kulağının arkasına iterek, "Şuradan sana bir çakarım, uzaya gitmeden kayıp galaksilerin yerini bulursun."dedi dişlerinin arasından.
Kitabı beğendim. Gerçekten çok akıcıydı şuan peş peşe Binnur okuyorum resmen yani okutturuyorlar kendilerini. Kitabı okurken sıkılmadım kitap kaliteli klişe gibiydi aslında ama böyle okurken seni sıkmayan bir klişeydi. Yani zaten yeni bir evren olmadıkça ne kadar değişik şeyler çıkabilir ki diye düşünüyorum yani çok olasılık değil değişik şeyler çıkar ama hani peri falan olmayacağına göre. Karakterlerin ikisi de güçlü karakterlerdi ama Asi'nin ablası Merve varya kızdan resmen nefret ettim yani bu ne be. Karan... çok konuşmaya gerek var mı bilmiyorum gelmiş geçmiş en sevdiğim erkek karakter değil ancak iyi bir erkek karakterdi. Asi ile uyumları güzeldi. Aşkları güzel olacak buna eminim. Ancak normalde 9 yaşı kafaya çok takmam ama kız 17 yaşında olup karan 26 olunca yani daha reşit bile değil nasıl ya falan oldum. Kız 18'ine girecek yakında ama neyse. Bu konuda yapabileceğim bir şey yok çok takmayacağım bunu kafaya. Yani kitap güzeldi bence Türk yazar okumayı sevenlere tavsiye ederim. Ben çok Türk yazar okumazdım genç-yetişkin olarak şu son 2 aydır biraz şans tanışmaya başladım. Herkese iyi okumalar
KehfBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20172,252 okunma