Kişi,hayatindaki en önemli kişinin kendisi,en önemli tanıklığın da kendi tanıklığı olduğunu fark etmezse hiç bir zaman hayatla ilişkisini doğru kuramaz.
"Eğer tek bir insan,her şeyi yok edebiliyorsa,neden tek bir kız her şeyi değiştiremesin ki? Bir çocuk,bir öğretmen,bir kitap ve bir kalem dünyayı değiştirebilir."
"Sıkıntılı zamanlarınızda,şarkı söyleyerek sıkıntılarınızı atın," diye bir söz vardir.Tabii tutkun şarkı söylemekse bu yöntem işe yarar.Belki de sen piyano çalmayı tercih edebilirsin.