Kitabın konusu ilgi alanıma girdiği için kitabı çok fazla sevdim. Sade ve basit bir dili var. Edebi yönü çok fazla yok daha çok konuya ağırlık verilmiş. Ana karakter aşırı zeki,
samimi ve vatansever bir kız. Ana karaktere bayıldım zaten onun yanında Metehan ve Jimmy var Jimmy hakkında bir sey söyleyemem spoiler olur, fakat Metehan aşırı iyi bir insan. Karakter seçimleri çok iyi. Başlarda biraz sıkılınabilir fakat sonlara doğru heyecan ve gerilim çok artıyor. Yazarın zekasına da hayran kaldım çok farklı olaylar oluyor. Sonu zaten üff, mükemmel. 2. Kitap çıkmadan okumuştum sonu çok heyecanlı bitmişti. 2. Kitabı aldım ve sonlarda çok detay olduğu için unutmuş olma ihtimaline karşın tekrar okuyorum, yine aynı heyecan ve merakla. Çok fazla konuşulmadı bu kitap veya ben görmedim fakat bence abartılmayı hakeden bir kitap. Kesinlikle okumalısınız, tavsiyemdir.