me

Bugüne kadar insanların bile isteye kötü olabileceklerini hiç düşünmemiştim. Ama son yıllarda gerçekten kötü oldukları gerçeğiyle yüzleştim. Dümdüz kötüler ve hepsi, her şeyi bilerek isteyerek yaptılar.
1000k
me
ve asla pişman olmazlar, bir kere bile vicdanları sızlamaz...