o kadar cok kaciyosun ki. etrafindan, ihtimallerden, dusuncelerden, insanlardan, korkularindan, gozyaslarindan. kendinden bile. yakalayamacaklarini saniyosun hala, en sonunda yakana yapismayacaklarini. ertelemek hic cozum olmadi. gozlerini kapatmak, ya da bambaska hayaller kurmak. yokmus gibi davranmak, gececekmis sanmak ya da
her neyse iste gecmezdi hicbir sey. durmazdi kani, dinmezdi sizisi. iyilesirken bile kasinip rahatsiz ederdi, orda oldugunu hissettirirdi. kurtulamazdiniz. gecmisten, gelecekten, kalan izlerden, desilen kabuklardan. hicbiri birakmazdi pesinizi. susturamazdiniz sesleri, kafanizdaki cigliklarin kesemezsiniz dilini. o kesikler bile icinize kanamaz mi zaten, kanda bogulmaz misiniz?