Gözlerimi açtığımda odanın sakinliği tüm gerçekliği soyutluyordu. Bir an rüya karmaşasindan sıyrılıp gerçek dünyanın farkına vardım. Bedenim , bacaklarım ,başım ağrıyor ve bu hastalık acımasızca beni kendimden alıyordu. Sahiden ben niye hastalandım. Önceki gün aldığım soğuk duş ve ardından gece açık kalan pencere miydi yoksa başka bir şey miydi beni hasta eden. Beden belki bundan kaynaklı ama asıl ruhum hastaydi benim. Artık gerçek anlamda benden kopmuştu o ve bir türlü toparlanamıyordu.
Ah başım !
Oda sakin , kim açtı ışığı
Anlamsızca elim karşıda duran telefona gitti ve sanki hiç bir şey olmamıs gibi onu anlamlı kılan şarkı listenin en başındaydı. Açmayacaktim onu , daha da aşağılara açtım ve sezen aksunun plak kaydı olan biliyorsun " şarkısını açtım. Aman girişi bile harika olurmu. Kalkmaliyim biraz dolaşmaliyim.gece olmuş , ne Zamandandir ben uyuyorum. Diğer odaları bedenimin halsizliği ile dolandım ve ayna bir beni bana gösteriyordu ah ben sen öleceksin.