nilsu

nilsu
@ellyunss
Tanrı aşktan anlamaz
Sıcak ve soğuk arasındaki engelleri geçerek hayatın ılık sıkıcılığını unutuyorum; en çok korktuğum da o ılık olma durumu. Sıcak ya da soğuk hissetmeye geri dönememek, oda sıcaklığında hissizleşmiş bir şekilde takılıp kalmak. O hâldeyken ölüden farkımız yok.
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Öyle günlerde kitap okuyorum. Çünkü başkasına karşı duyulan sarsılmaz duyguların üstünde durmaktan daha büyük bir işkence yok. Bu sadece anlamsız duygusal tükenmișlik döngüleriyle sonuçlanır, hem kendim hem de beni dinleyen her kimse onun için. Fakat kitaplar farklı. Genelde ilaç gibi gelecek olan, durumuma ve düşüncelerime uyan kitaplar arar ve sayfaları yıpranana kadar onları tekrar tekrar okurum, her șeyin altını çizerim ve buna rağmen kitap, bana kazandıracak bir șeyler barındırmaya devam eder. Kitaplar benden hiçbir zaman bıkmaz. Zaman içinde, tamamen iyileşmemi sessizce bekleyerek bana bir çözüm sunarlar. Kitapların en güzel özelliklerinden biridir bu.
Alıntı
Kendimi gerçekten değiştirmek istiyorum. Değişebileceğime de inanıyorum.
Alıntı
Çünkü geçmiş, geçmişte kalıyor. Çünkü bir yerde sadece kısa bir anlığına var oluyor, sonra yok oluyoruz. Bazı şeyleri fotoğrafla bile yakalayamıyoruz…
Alıntı
Niteleyicilerimiz ne olursa olsun kendimizi iyi hissedebileceğimiz bir günün geleceğini ümit ediyorum.
Alıntı