mustafa çiçek

mustafa çiçek
@elmustasfa
Hiç
edebiyat öğretmeni inş.
lisans
Amed
9 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Ölümünden sonra insanların seni ne kadar çabuk unuttuklarını bir anlayabilseydin bu kadar aptalca şeye üzülmeye değmeyecegini anlardın.
Reklam
Ne diyordu Attila İlhan: “hadi sen git yağmur bastırmadan, ben sonra gelirim.. hadi sen git, beni yalnız bırak, bu akşam iyi değilim.”
Yine gönlüm karardı
Çünkü biz çoğalmamaliyiz, soyumuz kurumali. Dünya için en hayırlısi bu...
Sevgili kalbim! Neden hala apartman boşluğunun gün ışığı görmeyen penceresinden kuş sesleri beklersin ?
Reklam