Türkiye'de yabancı dille öğretim yapan veya yapmayan bütün eğitimin amacı uşak olmaya yetecek kadarını bilmekle sınırlıdır Türkiye'de eğitim gören kim olursa olsun bu eğitimi hangi kurumlardan alırsa alsın başkasının eline su dökebilecek ölçüde donanım sahibi olabilmektedir
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü ne Mesude'nin daha birkaç dakika önce dünyanın en Olağan gerçeğiymiş gibi söyleyiverdiği " tabii dünyada her şeyin karşılıklı olması gerektiği" meselesini anlamıştım ne de Bitmeyen soruların ancak aşkla mümkün olduğunu!