Eskisi kadar özlemiyorum seni
Ve ağlamıyorum olur olmadık zamanlarda
Adının geçtiği cümlelerde gözlerim dolmuyor
Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık
Biraz yorgunum
Biraz kırgın
Biraz da kirletti sensizlik beni
Nasıl iyi olunur öğrenemedim henüz ama
“İyiyimler” yamaladım dilime
Tedirginim aslında seni unutuyor olmak
Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen
Yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni...
Gel diye beklemiyorum artık,
Hatta istemiyorum gelmeni...
Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde
Ara sıra geliyorsun aklıma banane diyorum,
Benim derdim yeter bana banane
Alıştım mı yokluğuna
Vaz mı geçiyorum varlığından
Tedirginim aslında
Ya başkasını seversem?
O zaman seni hayatım boyunca affetmem.
Özdemir ASAF🍂