Dilşah

Dilşah
@emdilcan
sade bir okur.
Reklam
"Mutlu etmem gereken insanları üzmek benim hep kaderim oldu."
"Sen Yüce Tanrım, senin yanında olmak isteyen kulunu kovar mısın?"
”O benim olsun!” diye dua edemem ama o zaten çoğu zaman bana aitmiş gibi hissediyorum. “Onu bana ver!” diye de dua edemem çünkü o bir başkasının.