Düşünsenize acı çekiyorsunuz,içinizi ve ruhunuzu bir şeylerin kemirdiğini biliyorsunuz ve oturduğunuz yerde içten içe deliriyorsunuz sonra yoruluyorsunuz ve kendinizden başka kimsenin aslında olmadığını anlıyorsunuz
"Benden başka bir ben varmışım meğer beni anlayabilecek" bunu tekrar ediyor ve bir an olduğunuz yerde yığılıp kalıyorsunuz,geçmiş olsun artık tükendiniz.