Selamün aleyküm herkese;
Kitabı az önce bitirdim ve şu an salya sümük incelememi yazıyorum. Şahsen olayları az çok tahmin ettim lakin sonunun böyle olacağını hiç tahmin edemedim. "Şemsettin Sami" o kadar güzel yazmış ki... Bir aşk bu kadar mı kutsal, masum olur. Kitapta sadece Talat ve Fitnat'ın değil birçok kişinin aşk hikayesi var ve hepsi birbirinden ayrı ayrı güzel. Ama tabiki de Talat ve Fitnat bambaşka onların aşkı ana konu. Okumanızı tavsiye ederim. Ruhumuzu böyle kitaplarla zenginleştirmek gerek!!