"Bu hayatta her şey olabilirsin.
Yeri gelir onca acının arasında kaybolup gider
yeri gelir tahmin dahi edemeyeceğin mevkie yükselebilirsin.
Ama bu hayatta tek bir şey olamazsın.
O da umutsuz...
Çünkü umut, kalbin kapısıdır unutma.
"Sevmek, esir olmak değildir. Sevdiğini itiraf edemeden vicdan azabı içinde yaşamak asıl esir düşmek değil midir?
Ve belki de insanın kendi kendine esir düşmesi kadar daha felaket bir şey yoktur."