Emine Gül Çevik

Emine Gül Çevik
@eminecevik33
Çünkü annesi çok meşgul olan çocuklar oturup tek başlarına çizgi film izlerler.
Mesleğim: Hayatta kalmaya çalışmak
Yaşamıyorum
Evlatlık olabilirim .O yüzden emin değilim
136 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
İntihar etsem ne çıkar. Öldürdünüz zaten beni, yaşatmadan öldürdünüz."
Reklam
Sevmiyorsun. Yeterince sevmiyorsun. Yeterince sevsen bütün sevmeyenler adına da severdin beni.
-“Ben okumayı pek sevmiyorum. Yazmak daha zevkli.” +“Okumadan nasıl yazıyorsun?” -“Yaşadıklarımı not ediyorum.” +“Okumadan nasıl yaşıyorsun?"
İnsan rüyasında olur olmadık şeylerden medet umuyor.
Söylemekten vazgeçtiğim şeyler söylediklerimden daha fazla.
Reklam