İyi günde dostunu parmakla saymakla bitmez , kötü günde ise saymak için parmağına gerek bile kalmaz dostun en güzel hırkası vefadır,menfaat değil o yüzden kardeşlik hukuku çikar barındırmaz .
Unutmayın ki bir insan bir insanı bir kere vurur ikinceye şansı kalmaz siz dost, abi, kardeş pazarına çikmişsınız . Bizi orada bulamazsınız ....... uzayın