Bazen zamanı unuttuğunuz,mekanı unuttuğunuz,kendinizi unuttuğunuz anlar olur.Birileri gider ,bazı evler yıkılır.Birileri gider,bazı sesler susar.Oysa bazı insanlar vardır,onlar gittiğinde yıkılmadık ev kalmaz.Tüm sesler susar.Kocaman bir boşluk oluşur tam hayatımızın ortasında.....