"Hayat, hayallerini erteleyebileceğin kadar uzun değil. Mızmızlanmak yerine hayallerine ulaşmaya harca zamanı. O zaman mutluluk elbet çalacaktır kapını."
En çok yolları seviyordum.
Yollar zararsızdı.
Çünkü buradaki insanlar sizden nefret etmiyor, size zarar vermiyor ve açığınızı aramıyordu.
Aksine canınızı yakan ne varsa bildiğiniz yerlerde, tanıdığınız insanların arasında yaşanırdı.