Emre Çevik

Emre Çevik
@emreecevik
Kalabalığın içinde yeşermeyen her yalnızlık biraz yalancıdır.
Sayfa 103·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yokluk bu demekti belki de. Başkasına gani gani verilen fırsatlardan birine sahip olunan her andan, ne pahasına olursa olsun pişmanlık duymamaktı.
Sayfa 40·Kitabı okuyor
İnsan varlığını kabul ettiği bir insanda ancak bir duyguyu sürdürülebilir kılabilir.
Sayfa 38·Kitabı okuyor
Umut tehlikeli olabilirdi ama sıcacık ve teselli edici de olabilirdi.
Sayfa 377·Kitabı okudu
Belki de en başından beri doğru olanı yapıyor, bu kadar şeyi hissetmemek için kendimi kitaplara gömüyordum.
Sayfa 362·Kitabı okudu