Sanatçı muhalit olmalıdır diye bir söz vardır.Ben bu söze inananlardan değilim.Sanatçı objektif olmalıdır.Her şeye karşı çıkmak, her şeyi tümden reddetmek insanı, ruhunu sonsuza kadar yıpratacak bir iştir.Bir söz vardır bizde, taraf olmayan bertaraf olur.Bu sözün doğru olduğu taraflar vardır.Tarafımız hakikatın tarafı olmalıdır.
KARABAĞ
Türklüğün yamacında,
Koca bir dağ;
İşte o diyar Karabağ.
Karabağ, Türklüğe ses veren koca bir nida,
Karabağ, dünyanın göz bebeklerine bakan koca bir kavga.
Karabağ’da taşınmıştır tarihin cesaret hudutları,
Karabağ’da yeşermiştir balaların varoluş mücadelesi.
Karabağ Türklük için çarpan bir gövde,
Karabağ Türklük için yankılanan bir sevda.
Karabağ Türk’ündür, Karabağ büyük bir milletin özüdür.
Karabağ’a selam ola, Anadolu yaylarından,
Karabağ’a selam ola, Ülkücü Alperen yüreklerden,
Karabağ’a selam ola, İttihatçılardan,
Karabağ’a selam ola, Ankara’dan.
Mecnun aşkı tarif etti,
Leyla aşkı tamamlamak işindeydi.
İki sevda yolcusu, bize manayı öğretti,
Ne diyelim dostlar;
Biz Mecnun’un ardından koşan aşıklarız,
Onun devrettiği ateşi yeniden yakmaktayız !